Voor iedereen die werkt in Mett

Voor iedereen die werkt in Mett

Bij het Mett Helpcenter kun je zoeken in onze handleiding, om meer te weten te komen over functionaliteiten en modules. Daarnaast kan je gemakkelijk informatie vinden over verschillende paginatypes. Maak gebruik van de helpdesk als je de basisbeheerderstraining hebt gevolgd. De helpdesk is er voor praktische en technische vragen

  

Alles over de Mett Academy?

De community bezoeken, vragen stellen, trainingen volgen, informatie delen en meer lezen over releases en ontwikkelingen bij Mett? 

Naar de Academy ›

 

Hoe kunnen we je helpen?

Ik wil direct naar de handleiding

Kom je ergens niet uit? Zoek in de handleiding meteen naar het antwoord op jouw vraag.
 

Naar de handleiding ›

 

Spoed buiten
kantoortijden
om?

Is jouw Mett-platform niet bereikbaar buiten de kantoortijden van Mett? Vul dan het spoedformulier in.

Spoedformulier › 

 

Ik wil meer weten over privacy en veiligheid

Wij weten hoe belangrijk de privacy en veiligheid voor onze klanten is, daarom helpen we je verder.

Lees meer ›

 

   

Ik ben op zoek naar veel gestelde vragen

Er zijn een aantal vragen die regelmatig voorbij komen bij onze helpdesk. Wil je snel geholpen worden? Kijk dan even in onze FAQ om te zien of je het antwoord op jouw vraag kan vinden.


Naar de FAQ ›

  

Ik ben op zoek naar de Mett Academy

Bij de Mett Academy kun je vragen stellen, trainingen volgen, informatie delen en meer lezen over releases en ontwikkelingen bij Mett. Neem daarnaast ook een kijkje in de community.

Naar de Academy ›

 

 

Kan je een antwoord op je vraag niet direct vinden?

Laat het ons dan weten!

 

 

 

 

 

Wat betekent Mett voor andere beheerders?

 

"Je wordt vriendelijk te woord gestaan en op de hoogte gebracht van de aanpassingen (oplossingen), welke overwegend snel worden gevonden."

 

"Ik ben heel snel en op een hele fijne manier geholpen om de problemen op te lossen. Er wordt echt meegedacht!"

 

"Nooit meer stukken rondmailen. Inloggen en meteen toegang hebben tot die documenten die voor jou relevant zijn. Het is ideaal. En de jonge, bevlogen adviseurs van Mett denken graag met ons mee. Reageren snel. Beantwoorden al onze vragen. Dat is prettig werken."

 

"Het hele team van Mett is echt betrokken, de accountmanager, digitaal adviseurs, helpdesk en ontwikkelaars. Ze nemen altijd de tijd om met je mee te denken. Telefonisch, maar net zo gemakkelijk is een afspraak gemaakt om even echt bij elkaar te gaan zitten."

 

Ik kijk terug op een toffe tijd samen met Mett. De klantvriendelijkheid klinkt door in de telefoon, mail, app en bezoekjes. Echt super!

 

 

 

Cookie settings
Close cookie-settings

Cookie settings

This website uses cookies. Read more about cookies in our cookieverklaring.


These cookies never collect personal data and are necessary for the correct functioning of the website.

These cookies collect data so that we gain insight into the use and can further improve this website.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.